Для батьків

Профілактика насильства у шкільному середовищі та шкідливих звичок.

Пам'ятка. Для запобігання саморуйнації дітей вчителі можуть зробити наступне:

  • Дотримуватися педагогічної тактики, вимог педагогічної культури в повсякденній роботі.
  • Освоїти знання вікової психопатології, а також відповідні прийоми індивідуально-психологічного підходу.
  • Виявляти контингент ризику на основі знання його характеристики та спостережень для проведення своєчасної психолого-педагогічної корекційної роботи.
  • Не розголошувати факти саморуйнівних випадків у шкільних колективах.
  • Розглядати загрози саморуйнації, як ознаку підвищеного ризику.
  • Проводити при необхідності тактовні консультації підлітка з психологом, психотерапевтом, психіатром.
  • Формувати в учнів такі поняття, як "цінність людського життя", "цілі і сенс життя", а також прийоми психологічного захисту в складних життєвих ситуаціях.
  • Підвищувати стресостійкість шляхом психологічної підготовки підлітка до складних і суперечливих реалій сучасного життя, формувати готовність до подолання очікуваних труднощів.
  • Надавати інформацію учням про центри психологічної допомоги із зазначенням адрес і телефонів (плакати, буклети). Наприклад, "ТЕЛЕФОН ДОВІРИ"
  • 0 800 500 225, 116 111 - Національна гаряча дитяча лінія (безкоштовна з мобільного)
  • 92-25-86, 92-06-00, 92-06-01 - Криворізький міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді.

Поради для батьків з профілактики саморуйнівної поведінки дітей:

  • відкрито обговорювати сімейні та внутрішні проблеми дітей;
  • допомагати своїм дітям будувати реальні цілі в житті і прагнути до них;
  • обов'язково сприяти в подоланні перешкод;
  • схвалювати словом і справою будь-які позитивні починання дітей;
  • не застосовувати фізичне покарання ні за яких обставин;
  • більше любити своїх підростаючих дітей, бути уважними і, що особливо важливо, делікатними з ними.

Немає коментарів:

Дописати коментар