Дотримуватися педагогічної тактики, вимог педагогічної культури в повсякденній роботі.
Освоїти знання вікової психопатології, а також відповідні прийоми індивідуально-психологічного підходу.
Виявляти контингент ризику на основі знання його характеристики та спостережень для проведення своєчасної психолого-педагогічної корекційної роботи.
Не розголошувати факти саморуйнівних випадків у шкільних колективах.
Розглядати загрози саморуйнації, як ознаку підвищеного ризику.
Проводити при необхідності тактовні консультації підлітка з психологом, психотерапевтом, психіатром.
Формувати в учнів такі поняття, як "цінність людського життя", "цілі і сенс життя", а також прийоми психологічного захисту в складних життєвих ситуаціях.
Підвищувати стресостійкість шляхом психологічної підготовки підлітка до складних і суперечливих реалій сучасного життя, формувати готовність до подолання очікуваних труднощів.
Надавати інформацію учням про центри психологічної допомоги із зазначенням адрес і телефонів (плакати, буклети). Наприклад, "ТЕЛЕФОН ДОВІРИ"
0 800 500 225, 116 111 - Національна гаряча дитяча лінія (безкоштовна з мобільного)
92-25-86, 92-06-00, 92-06-01 - Криворізький міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді.
Немає коментарів:
Дописати коментар